Job Archives
De functieomschrijving
- Je maakt deel uit van het Finance team en neemt de verantwoordelijkheid voor de gehele boekhouding op jou. (en wordt nog bijgestaand door een externe accountant in het begin en naarmate de kennis en de kunde kan dit afgebouwd worden)
- Je stuurt enkele collega’s / medewekers aan. (2 of meer)
- Samen zorgen jullie ervoor dat alle transactionele boekingen tijdig en correct verwerkt zijn, desnoods spring je bij waar nodig.
- Transactionele boekingen
- aankoop- en verkoopfacturen (inboeken, opvolgen, afpunten, …)
- bankstukken (inlezen,verwerken, betalingen voorbereiden, …)
- Je bent verantwoordelijk voor de maandelijkse afsluiting en rapportering
- Je ondersteunt en helpt je collega’s bij vragen of problemen
- Je draagt bij aan de statutaire rapportering zoals jaarrekening, jaarrapporten, audits, fiscale aangifte (en/of eventueel bijscholen om hier verdere inzichten in te verwerven)
Profiel
- Je beschikt minstens over een Bachelor Accountancy of diploma in een boekhoudkundige richting (of hoger)
- Je bent Nederlandstalig (kennis in Frans en Engels is een plus)
- MS Office kent geen geheimen voor jou
- Je hebt een eerste leidinggevende rol gehad in een Project of functie voorafgaand aan deze opportuniteit
- Je denkt hands-on mee betreffende efficiëntie van de processen en de digitalisering.
- Je bent resultaatgericht, accuraat en analytisch ingesteld
- Je bent leergierig en werkt graag in team
- Je hebt een kennis van SAP en een neus voor digitale optimalisatie
- Je bent positief ingesteld en bent bereid een voortrekkersrol aan te nemen voor het team
Maak een afspraak via een berichtje 0477/467.961 of nick@phinix.be
We zijn voor verschillende klanten op zoek naar transactionele Accountants / boekhouders.
Als Allround accountant / boekhouder wordt van jou verwacht:
- Je staat in voor de verwerking van de leveranciersfacturen (aankopen).
- Je bent het aanspreekpunt voor de leveranciers.
- Je verwerkt de bankafschriften.
- Je bent verantwoordelijk voor de debiteurenopvolging (verkopen).
- Je biedt ondersteuning bij de maand afsluiting.
- Je neemt deel aan een continu verbeteringstraject omtrent de afhandeling van aan- en verkoopfacturen.
Maak een afspraak via een berichtje 0477/467.961 of nick@phinix.be
PHINIX helpt professionals en bedrijven die willen bewegen, wij zijn de gids naar de volgende bestemming. Met onze sterke focus op mensen en bedrijfsprojecten, een gezonde ZIN voor ondernemen en het houden van inzichten in cijfers, gaan we voor daaruit voortvloeiende ACTIES. Onze professionals komen tussen wanneer organisaties / het management groei- en/of veranderingspijn ondervinden. We helpen om doelen effectief te bereiken.
In het kader van een welomschreven en/of tijdelijke opdracht zal de Talent RECRUITER luisteren naar de nood ter ondersteuning van het operationele en financiële management. We richten ons vooral op finance & accounting, tijdelijk of vast voor professionals & bedrijven in beweging.
Beschrijving
- Na het opmaken van je eigen POP (persoonlijks ontwikkelingsplan), start je aan je avontuur binnen PHINIX.
- In de rol van Talent recruiter staat het werven en selecteren van nieuwe collega professionals centraal. Een werkweek is nooit hetzelfde.
- Je primaire verantwoordelijkheid is het benaderen van nieuw talent met eerste werkervaring of meer via sourcing support, linkedin en andere kanalen.
- Je voert intake gesprekken, maakt een inschatting naar potentiële match en communiceert intern en met de kandidaat op de meest professionele manier.
- Door je inhoudelijke kennis kun je het verschil maken als professionele gesprekspartner richting kandidaat en onze interne afdelingen.
- Je werkt actief mee aan events, netwerkmomenten, campagnes & onderhoud de sociale media kanalen als geen ander.
- Je krijgt veel verantwoordelijkheid, mag en kunt creatief meedenken, voert ideeën effectief uit en brengt strategische initiatieven naar de volgende stap.
- Je ontwikkelt de business, bouwt een netwerk van kwalitatieve professionals in een resultaatgerichte omgeving.
- Je begeleidt het instroom proces ze van A tot Z: je zoekt, interviewt, meet, contracteert & ondersteunt een succesvolle opstart van de professional.
Wij vragen
- Eerste ervaring in recruitment in een resultaatgerichte omgeving
- Verantwoordelijkheid, resultaat- en oplossingsgericht, betrokkenheid en klantenservice is voor jou een must
- Teamplayer, flexibel, hands-on mentaliteit & vlot in communicatie
Wij bieden
- Gevarieerd takenpakket met vele groei mogelijkheden in een professionele, uitdagende werkomgeving
- Uitgebreide verloning en voordelen (auto, gsm, bonus, portable, maaltijdcheques, potentiële participatie, on & offsite werken, …
Je komt terecht in een bedrijf met een uitstekende reputatie, die strategische groei ambieert en de professionals & bedrijven anders / meer betrokken wenst te benaderen. De organisatie biedt je de mogelijkheid jouw capaciteiten optimaal te ontwikkelen binnen een dynamische, boeiende en open bedrijfscultuur, met ruimte voor autonomie en groei.
Maak een afspraak via een berichtje 0477/467.961 of nick@phinix.be
PHINIX helpt professionals en bedrijven die willen bewegen, wij zijn de gids naar de volgende bestemming. Met onze sterke focus op ZIN voor ondernemen en inzichten in cijfers, gaan we voor daaruit voortvloeiende ACTIES.
Ben je klaar om waarde toe te voegen aan een onderneming waar jezelf aandelen van hebt of kan verwerven ?
Om ons huidige team te versterken & ons kantoor te laten groeien naar een referentiespeler in de regio zoeken we een enthousiaste ITAA accountant / Partner,
Heb je enkele jaren ervaring in een accountantskantoor ? Ambieer je om je eigen capaciteiten verder te ontwikkelen of om te zetten in een Partnership ?
Krijg je energie van een dynamische, boeiende en open bedrijfscultuur, met ruimte voor autonomie en groei?
Dan is PHINIX hét antwoord.
Beschrijving
- Als Client Advisor / ITAA accountant ben je de vertrouwenspersoon van de ondernemer en verantwoordelijk voor de opvolging en de optimalisatie van zijn / haar bedrijf waarbij je betrokkenheid voorop stelt.
- Bedrijven behandel je zowel zelfstandig als in samenwerking met collega professionals.
- Klanten kunnen terecht bij jou van businessplan tot managementrapportering én je benadert de ondernemer proactief om hun noden te bespreken.
- Fiscale werkzaamheden zoals personen- en vennootschapsbelastingaangiften zijn routine zaken voor jou.
- Potentiële opportuniteiten voor projecten detecteer je bij de klant of in de markt en geeft ze op een actieve manier door aan de commerciële business managers.
Wij vragen
- Bachelor Accountancy – Fiscaliteit of gelijkwaardig door ervaring
- Eventueel aangevuld met bijkomende fiscale opleiding (of interesse)
- Minstens 2-3 jaar ervaring in advies- of accountantskantoor
- Zin voor verantwoordelijkheid, resultaat- en oplossingsgericht
- Betrokkenheid en klantenservice is voor jou een must
- Teamplayer en hands-on mentaliteit
Wij bieden
Een gevarieerd & zelf in te vullen takenpakket waar je kan werken met klanten en voor klanten binnen een professionele en uitdagende onderneming. Verder koppelen wij aan de juiste persoon ook het juiste loonpakket met onder meer:
- Mooie vaste verloning in functie van jouw ervaring
- Representatieve firmawagen met tankkaart
- Gsm, abonnement & laptop
- Maaltijdvergoeding
- Hospitalisatie- en groepsverzekering
- Flexibiliteit, de mogelijkheid om van thuis, bij de klant of op kantoor te werken
- Ook partnership met inkoop aandelen is bespreekbaar
Twijfel niet langer en kom deze week nog op gesprek!
Maak een afspraak via een berichtje 0477/467.961 of nick@phinix.be
Job Features
Job Category | Boekhouding & Advies |
PHINIX helpt professionals en bedrijven die willen bewegen, wij zijn de gids naar de volgende bestemming. Met onze sterke focus op mensen en bedrijfsprojecten, een gezonde ZIN voor ondernemen en het houden van inzichten in cijfers, gaan we voor daaruit voortvloeiende ACTIES. Onze professionals komen tussen wanneer organisaties / het management groei- en/of veranderingspijn ondervinden. We helpen om doelen effectief te bereiken.
We richten ons vooral op finance & accounting, tijdelijk of vast voor professionals & bedrijven in beweging.
Om onze groei te ondersteunen, zoeken wij enthousiaste PHINIX Professionals voor de groeiende KMO markt in en rond Mechelen.
Heb je enkele jaren ervaring in finance als project consultant of wens je daar graag met te starten ? Ambieer je om je eigen capaciteiten verder te ontwikkelen? Krijg je energie van een dynamische, boeiende en open bedrijfscultuur, met ruimte voor autonomie en groei?
Dan is PHINIX hét antwoord.
Beschrijving
- Na het opmaken van je eigen POP (persoonlijks ontwikkelingsplan), start je aan je avontuur binnen PHINIX.
- Als vertrouwenspersoon van de ondernemer ben je verantwoordelijk voor het project en de optimalisatie dat hij als doel stelt.
- Je ondersteunt de klant op hun finance afdeling binnen: GL Accounting, Financial Controlling en Business Controlling.
- Je staat in voor een correcte en tijdige maand- en jaarafsluiting
- Je zorgt voor een maandelijkse rapportage
- Je bent verantwoordelijk de btw-aangifte
- Je maakt budgetten, forecasts en variantieanalyses op
- Potentiële opportuniteiten voor projecten detecteer je bij de klant of in de markt en geeft ze op een actieve manier door aan onze commerciële business managers.
Wij vragen
- Je bent minstens in het bezit van een Bachelor Accountancy – Fiscaliteit of gelijkwaardig door ervaring
- Zin voor verantwoordelijkheid, resultaat- en oplossingsgericht
- Je bent pragmatisch, focust op het resultaat en respecteert de vooropgestelde deadlines.
- In elke bedrijfscultuur kan je flexibel zijn en vanuit je enthousiasme pak je de zaken vast.
Wij bieden
- Gevarieerd takenpakket
- Professionele, uitdagende werkomgeving
- Uitgebreide verloning en voordelen (auto, gsm, portable, maaltijdcheques, potentiële participatie, …)
- Mogelijkheid om op kantoor, bij de klant als van thuis te werken
Twijfel niet langer en kom deze week nog op gesprek! Maak een afspraak via een berichtje 0477/467.961 of nick@phinix.be
Job Features
Job Category | Projecten |
PHINIX helpt professionals en bedrijven die willen bewegen, wij zijn de gids naar de volgende bestemming. Met onze sterke focus op mensen en bedrijfsprojecten, een gezonde ZIN voor ondernemen en het houden van inzichten in cijfers, gaan we voor daaruit voortvloeiende ACTIES. Onze professionals komen tussen wanneer organisaties / het management groei- en/of veranderingspijn ondervinden. We helpen om doelen effectief te bereiken.
We richten ons vooral op finance & accounting, tijdelijk of vast voor professionals & bedrijven in beweging.
Om onze groei te ondersteunen, zoeken wij enthousiaste PHINIX Professionals voor de groeiende KMO markt in en rond Mechelen.
Heb je enkele jaren ervaring in finance als project consultant of wens je daar graag met te starten ? Ambieer je om je eigen capaciteiten verder te ontwikkelen? Krijg je energie van een dynamische, boeiende en open bedrijfscultuur, met ruimte voor autonomie en groei?
Dan is PHINIX hét antwoord.
Beschrijving
- Na het opmaken van je eigen POP (persoonlijks ontwikkelingsplan), start je aan je avontuur binnen PHINIX.
- Je ondersteunt de klant met de boekhoudkundige taken zoals de leveranciers- en klantenboekhouding.
- Je staat in voor het boeken van aankoopfacturen
- Je bereidt de betalingen voor
- Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en reconciliëren van de vaste activa
- Je biedt ondersteuning bij de maandelijkse en jaarlijkse afsluit
- Je staat mee in voor de voorbereiding van de btw-aangifte
- Potentiële opportuniteiten voor projecten detecteer je bij de klant of in de markt en geeft ze op een actieve manier door aan onze commerciële business managers.
Wij vragen
- Bachelor Accountancy – Fiscaliteit of gelijkwaardig door ervaring
- Zin voor verantwoordelijkheid, resultaat- en oplossingsgericht
- Je bent pragmatisch, focust op het resultaat en respecteert de vooropgestelde deadlines.
- In elke bedrijfscultuur kan je flexibel zijn en vanuit je enthousiasme pak je de zaken vast.
Wij bieden
- Gevarieerd takenpakket
- Professionele, uitdagende werkomgeving
- Uitgebreide verloning en voordelen (auto, gsm, portable, maaltijdcheques, potentiële participatie, …)
- Mogelijkheid om op kantoor, bij de klant als van thuis te werken
Twijfel niet langer en kom deze week nog op gesprek! Maak een afspraak via een berichtje 0477/467.961 of nick@phinix.be
Job Features
Job Category | Projecten |
PHINIX helpt professionals en bedrijven die willen bewegen, wij zijn de gids naar de volgende bestemming. Met onze sterke focus op mensen en bedrijfsprojecten, een gezonde ZIN voor ondernemen en het houden van inzichten in cijfers, gaan we voor daaruit voortvloeiende ACTIES. Onze professionals komen tussen wanneer organisaties / het management groei- en/of veranderingspijn ondervinden. We helpen om doelen ook effectief te bereiken.
In het kader van een welomschreven en/of tijdelijke opdracht zal de Strategische Business Manager luisteren naar de nood ter ondersteuning van het operationele en financiële management. We richten ons vooral op finance & accounting, tijdelijk of vast voor professionals & bedrijven in beweging.
Beschrijving
- Na het opmaken van je eigen POP (persoonlijks ontwikkelingsplan), start je aan je avontuur binnen PHINIX.
- In rol van Strategische Business Manager staat het zoeken van klanten en matchen met consultants/kandidaten centraal, je jaagt je doelen na.
- Je ontwikkelt de business, bouwt een netwerk van kwalitatieve relaties dankzij doelgerichte prospectie en neemt actief deel aan netwerk events.
- We werken in een resultaatgerichte omgeving zowel zelfstandig als in samenwerking met collega professionals.
- Je identificeert potentiële behoeften in de markt en behandelt ze van A tot Z: je analyseert gedetailleerd, stelt de beste oplossing voor en zorgt voor een succesvolle opstart van het project.
- Als vertrouwenspersoon tussen onze medewerker & de ondernemer, neem je verantwoordelijkheid voor het project, communiceer je perfect en gebruik je de juiste coaching en follow-up tools;
- Je bent pragmatisch, focust op het resultaat en respecteert de vooropgestelde deadlines.
- Bestaande klanten worden op regelmatige basis gecontacteerd en getoetst of er nieuwe noden zijn
- Actieve klanten (waar onze consultants op project zitten) worden ook regelmatig bezocht om onze consultants op te volgen, te supporteren, te begeleiden, te coachen...
Wij vragen
- Eerste ervaring in sales, recruitment en/of business development management in een resultaatgerichte omgeving
- Zin voor verantwoordelijkheid, resultaat- en oplossingsgericht, betrokkenheid en klantenservice is voor jou een must
- Teamplayer, flexibel, hands-on mentaliteit & vlot in communicatie
Wij bieden
- Gevarieerd takenpakket met vele groei mogelijkheden (t/m partnership) in een professionele, uitdagende werkomgeving
- Uitgebreide verloning en voordelen (auto, gsm, bonus, portable, maaltijdcheques, potentiële participatie, on & offsite werken, …
Je komt terecht in een bedrijf met een uitstekende reputatie, die strategische groei ambieert en de professionals & bedrijven anders / meer betrokken wenst te benaderen. De organisatie biedt je de mogelijkheid jouw capaciteiten optimaal te ontwikkelen binnen een dynamische, boeiende en open bedrijfscultuur, met ruimte voor autonomie en groei.
Maak een afspraak via een berichtje 0477/467.961 of nick@phinix.be
Job Features
Job Category | Boekhouding & Advies, Projecten |