betrokken bij de zaak

Jobs

Manager Accountancy / Partner kantoor

Ter versterking van ons kantoor te Mechelen/Bonheiden zoeken wij een enthousiaste Manager Accountancy voor de groeiende KMO markt in en rond Mechelen/Bonheiden.
(as Heist-op-den-Berg – Willebroek/Lier – Leuven).

Heb je 2 of meer jaren ervaring als end-to-end dossierbeheerder?
Ambieer je om eigen capaciteiten verder te ontwikkelen?
Krijg je energie van een dynamische, boeiende en open bedrijfscultuur, met ruimte voor autonomie en groei?
Wil je Kmo’s transformeren, digitaliseren en optimaliseren?

Dan is PHINIX hét antwoord.
Wij zijn een strategisch en boekhoudkundig adviesbureau  met een ZIN voor ondernemen. 
We houden van inzicht in cijfers én de daaruit voortvloeiende ACTIE.

Beschrijving

  • Als relatiebeheerder / vertrouwenspersoon van de ondernemer ben je verantwoordelijk voor de opvolging en de optimalisatie van het dossier waarbij je betrokkenheid voorop stelt.
  • Dossiers behandel je zowel zelfstandig als in samenwerking met onze junior medewerkers.
  • Klanten kunnen terecht bij jou van businessplan tot managementrapportering én je benadert de ondernemer proactief om hun noden te bespreken.
  • Fiscale werkzaamheden zoals personen- en vennootschapsbelastingaangiften zijn routine zaken voor jou.
  • Potentiële opportuniteiten detecteer je in de markt en geeft ze op een actieve manier door aan onze commerciële

Wij vragen

  • Master TEW, Handelsingenieur/wetenschappen of Bachelor Accountancy- Fiscaliteit
  • Eventueel aangevuld met bijkomende fiscale opleiding (of interesse)
  • Minstens 2 jaar ervaring in advies- of accountantskantoor
  • Zin voor verantwoordelijkheid, resultaat- en oplossingsgericht
  • Betrokkenheid en klantenservice is voor jou een must
  • Commercieel ingesteld en communicatief in relaties op management niveau
  • Teamplayer en hands-on mentaliteit

Wij bieden

  • Gevarieerd takenpakket
  • Professionele, uitdagende werkomgeving
  • Bespreekbare verloning en voordelen (auto, gsm, maaltijdcheques, aandelen, …)
  • Mogelijkheid om op kantoor, bij de klant als van thuis te werken

Twijfel niet langer en kom deze week nog op gesprek! Contacteer ons via nick@phinix.be

Senior Accountant / Dossierbeheerder

PHINIX wil anders zijn dan alle andere boekhoudkantoren, wij helpen de KMO te transformeren, te digitaliseren, te innoveren. PHINIX werd opgericht in 2017 en staat klaar voor groei. Onze medewerkers komen tussen wanneer organisaties / het management groei- en/of veranderingspijn ondervinden. In het kader van een welomschreven opdracht zal de Senior Accountant luisteren naar de nood ter ondersteuning van het operationele, voornamelijk financiële management. We richten ons vooral op het ondersteunen van de klanten in zijn geheel, management functies en operationele uitvoerende functies, vooral in finance & accounting.

Om ons team verder uit te breiden, is PHINIX op zoek naar een Senior Accountant voor de groeiende KMO markt in- en rond Bonheiden. (As Heist-op-den-Berg / Willebroek * Lier – Leuven)

JE VERANTWOORDELIJKHEDEN
Je werkt op kantoor in Bonheiden, rapporteert aan de Managing Partner die verantwoordelijk is voor de afdeling en ontwikkeling van de dossiers op een actieve manier.

> Je bereidt en volgt een aantal klantendossiers op zowel zelfstandig als in samenwerking met collega’s (van inboeken tot klantbesprekingen)
> Je bewaakt de financiële gegevens voor verschillende projecten
> Je kan/wil belastingaangiftes opmaken, zowel personen- als vennootschapsbelastingen (of bijscholen hierin)
> Je contacteert je klanten om vragen te beantwoorden, ontbrekende gegevens op te vragen en te anticiperen op hun noden
> Je vangt potentiële behoeften bij de klanten op of detecteert deze in de markt en geeft ze op een actieve manier door aan onze commerciële afdeling
> Je groeit naar een echte vertrouwenspersoon die betrokkenheid voorop stelt
> Je kan bij collega’s terecht om samen pro actief de beste oplossingen te voorzien voor de klanten
> Je werkt zowel op kantoor, bij de klant als eventueel van thuis (zeer flexibel te bespreken)
> Je beschikt over een master/bachelor diploma (of gelijkaardig door ervaring) en over ten minste 2-3 jaar werkervaring binnen een boekhoudkantoor
> Je kan werken in een resultaatgerichte omgeving met contacten op management niveau


Je maakt deel uit van een nieuw groeiend bedrijf met een uitstekende reputatie, die strategische groei ambieert en de huidige markt anders / meer betrokken wenst te benaderen. De organisatie biedt je de mogelijkheid jouw capaciteiten optimaal te ontwikkelen binnen een dynamische, boeiende en open bedrijfscultuur, met ruimte voor autonomie en groei.

Bespreekbare verloning en voordelen. Maak een afspraak via een berichtje naar nick@phinix.be

Business Development Manager

PHINIX wil anders zijn dan alle andere boekhoudkantoren, wij helpen de KMO te transformeren, te digitaliseren, te innoveren. PHINIX werd opgericht in 2017 en staat klaar voor groei. Onze medewerkers komen tussen wanneer organisaties / het management groei- en/of veranderingspijn ondervinden. In het kader van een welomschreven en/of tijdelijke opdracht zal de Strategische Business Development manager luisteren naar de nood ter ondersteuning van het operationele, voornamelijk financiële management. We richten ons vooral op het ondersteunen van management functies en operationele uitvoerende functies, vooral in finance & accounting. 

Om ons team verder uit te breiden, is PHINIX op zoek naar een Business Development Manager voor de groeiende KMO markt in- en rond Bonheiden. (As Heist-op-den-Berg / Willebroek * Lier – Leuven)


JE VERANTWOORDELIJKHEDEN
Je werkt voornamelijk vanuit Bonheiden, rapporteert aan de Manager Accountancy die verantwoordelijk is voor de afdeling en ontwikkelt de business op een actieve manier:

> Als Business Development Manager werk je actief aan het uitbreiden van je interne en externe netwerk;
> Je bouwt kwalitatieve professionele relaties op met management dankzij doelgerichte prospectie en door deel te nemen aan interne en externe netwerkevents;
> Je bent op zoek naar, identificeert, selecteert en interviewt kandidaten om een up-to-date en kwalitatieve database te behouden;
> Je identificeert potentiële behoeften in de markt en behandelt ze van A tot Z: je analyseert ze gedetailleerd, begrijpt ze, stelt de beste oplossing voor aan je klant (na intern overleg), zorgt voor de succesvolle opstart van de opdracht en gebruikt de juiste coaching en follow-up tools;
> Je beschikt over een masterdiploma (of gelijkaardig door ervaring) en over ten minste 2-3 jaar ervaring in sales / business development management in een resultaatgerichte omgeving met contacten op management niveau. Een ervaring in een adviesbureau is een troef;
> Je kunt en wil betrokken worden bij de commerciële aspecten van de functie tijdens ten minste 75% van je tijd;
> Je werkt doelgericht onder druk en bent in staat om zeer reactief te werken.

Je maakt deel uit van een nieuw groei bedrijf met een uitstekende reputatie, die strategische groei ambieert en de huidige markt anders / meer betrokken wenst te benaderen. De organisatie biedt je de mogelijkheid jouw capaciteiten optimaal te ontwikkelen binnen een dynamische, boeiende en open bedrijfscultuur, met ruimte voor autonomie en groei.

Maak een afspraak via een berichtje naar nick@phinix.be